Život přináší s každým dnem nové výzvy. Buď jste připraveni jim čelit, nebo jen pozorujete, co se okolo Vás děje. Se Suzuki S-CROSS je volba jasná. Výrazným, sebevědomým vzhledem SUV a inteligentními bezpečnostními systémy to teprve začíná. Dovnitř hravě naložíte celou svou rodinu nebo přátele a sportovní vybavení k tomu. A chytrý pohon všech kol AllGrip Select Vám dodá jistotu za všech okolností. Neobávejte se toho, co přijde. Buďte připraveni překročit hranice.
Často se říká, že nemáme dát na první dojem. S-CROSS ale už na první pohled odhalí svůj pravý charakter. Okamžitě poznáte, že to je robustní a schopné SUV. Sebevědomá maska chladiče přitahuje pozornost a láká k dobrodružství. Když se ale zaměříte na detaily, zjistíte, že styl a elegance jsou S-CROSSU také vlastní.
Vzbudit silný první dojem je důležité. Ale dokázat zapůsobit napořád, to je to, co rozhoduje. Rozdíl je v detailech. Čím déle se díváte, tím ho máte raději. To je podstata S-CROSSU.
Světla s čirými kryty mají čistý vzhled a dynamické tvary. Přední světlomety a zadní světla jsou vybaveny třemi obrysovými LED svítilnami. Přední obrysová světla fungují také jako světla pro denní svícení.
Působivá mřížka chladiče s leskle černým povrchem a chromovanou lištou S-CROSS ještě více odlišuje od ostatních a podtrhuje jeho nezaměnitelný vzhled a sebevědomý postoj.
Hranaté lemy blatníků nad předními i zadními koly podporují drsný vnější vzhled. Výrazné ozdobné prvky ve stříbrné barvě na předním a zadním nárazníku přispívají k jasně vyhraněnému charakteru vozu.
Ližiny z eloxovaného hliníku ve stříbrné barvě jsou zrovna tak funkčním doplňkem jako esteticky zajímavým detailem, navíc aerodynamicky tvarovaným.
Spojení výkonu, živých reakcí a nízké spotřeby je přesně to, co potřebujete, abyste si řízení užili na maximum.
S-CROSS je poháněn silným motorem BoosterJet o objemu 1,4 litru, který kombinuje přímé vstřikování a přeplňování turbodmychadlem. Mezichladič stlačeného vzduchu zlepšuje účinnost přeplňování a zvyšuje točivý moment, především v nízkých otáčkách. Přímé vstřikování v zájmu zvýšení výkonu a snížení spotřeby optimalizuje načasování, množství a tlak vstřikovaného paliva. Dalšími prostředky pro snížení spotřeby jsou elektricky ovládané variabilní časování ventilů (VVT), chlazená recirkulace výfukových plynů (EGR) a vysoký kompresní poměr.
Optimalizovaná délka převodů zlepšuje spotřebu paliva bez ústupků v jízdních výkonech. Vyvažovací závaží přináší příjemnější pocit z řazení a zvýšená tuhost skříně převodovky zmírňuje přenos hluku a vibrací.
Široký rozsah převodů napomáhá živé akceleraci, a to už od rozjezdu z místa. Zároveň s tím přináší nízkou spotřebu paliva při jízdě vyšší rychlostí.
Umět se přizpůsobit situaci je hlavním úkolem hybridního pohonu v S-CROSSU. Při klidné jízdě Vám pomáhá šetřit palivo, při dynamické jízdě přidá výkon přesně v okamžiku, kdy to potřebujete.
S-CROSS je vybaven 48V mild-hybridním pohonem. Systém tvoří tři hlavní části: 48V startér-generátor ISG, který zároveň zastává funkci elektromotoru, 48V lithium-iontovou baterii a měnič napětí mezi 48V a 12V okruhem pracující se stejnosměrným proudem. Systém při zpomalování rekuperuje energii, kterou následně využívá ke snížení spotřeby paliva a zlepšení jízdních výkonů. V běžných jízdních situacích funguje tak, aby co nejvíce snížil spotřebu benzinu. ISG je ale také připraven kdykoliv se zapojit jako elektromotor zvyšující točivý moment v nízkých otáčkách nebo pomáhající při zrychlování – řídicí jednotka volí vhodný režim zapojení elektromotoru podle požadované intenzity akcelerace. Navíc se elektromotor stará o udržování volnoběžných otáček při brzdění. Systém přechází mezi jednotlivými funkcemi automaticky podle provozních podmínek.