Suzuki S-Cross

S-CROSS má charakteristický design moderního crossoveru, poskytuje prvotřídní prostor pro cestující i náklad. Designéři při vyývoji zohlednili i požadavky zákazníků a velikost zavazadlového prostoru je 430 l. S-Cross nabízí zcela novou generaci pohonu 4x4 a nejnižší emise CO2 ve svém segmentu.SX4 S-CROSS

Bezpečnost na maximu

S SX4 S-CROSS jezdíte s jistotou, že u sebe máte důvěryhodného společníka, který vás chrání celým tělem. Design karoserie vychází z konceptu Tect společnosti Suzuki, což znamená, že v případě srážky konstrukce účinně pohlcuje a rozptyluje energii. V rizikových situacích reaguje SX4 S-CROSS ve zlomku sekundy. Základem kvalitních jízdních vlastností v každém terénu je tuhá karosérie, která rovněž zaručeje i bezpečnost pro posádku. S-CROSS dosáhl v testech NCAPmimořádně dobrého hodnocení 5*. Bezpečnost v každé úrovni výbavy zaručuje celkem 7 airbagů - čelní, hlavové, boční a kolenní. Předcházet havárii způsobené jízdním stylem řidiče, pomáhá elektronický stabilizační systém ESP a systém monitorování tlaku v pneumatikách TPMS, který je rovněž v každé úrovni výbavy. 

 

Bezpečné, výkonné a úsporné motory

Nové turbomotory BOOSTERJET s přímým vstřikováním jsou dobrou zprávou pro milovníky dynamické jízdy. Díky svému výkonu, který je srovnatelný s většími motory, zajišťují okamžité zrychlení, svižnou jízdu a nižší spotřebu. Nízká produkce emisí výfukových plynů minimalizuje dopad na životní prostředí. Pro ještě lepší ochranu přírody můžete využít systém automatického zastavení a nastartování motoru. Komfortně nastavený podvozek účinně pohlcuje nerovnosti a tlumí otřesy. Je vaší zárukou pohodlné jízdy po autostrádach stejně jako po kočičích hlavách ve městě.

 
 

 Mild-hybridní systém (ISG)

Nový mild-hybridní systém přidává tři elektrické součástky: 48V startér-generátor ISG, který zároveň zastává funkci elektromotoru, 48V lithium-iontovou baterii a měnič napětí mezi 48V a 12V okruhem pracující se stejnosměrným proudem. Díky navýšení napětí na čtyřnásobek oproti konvenčním 12 V dokáže hybridní systém při brzdění rekuperovat více energie a při zrychlování zase o to výrazněji pomáhat spalovacímu motoru. To přináší hned dvě důležité výhody: snížení spotřeby paliva a zlepšení jízdních výkonů. V běžných jízdních situacích systém funguje tak, aby co nejvíce snížil spotřebu benzinu. ISG je ale také připraven kdykoliv se zapojit jako elektromotor ve funkcích navýšení točivého momentu nebo podpory při akceleraci – řídicí jednotka volí vhodný režim zapojení elektromotoru podle požadované intenzity akcelerace. Navíc se elektromotor stará o udržování volnoběžných otáček při brzdění. Úplné odpojení přívodu paliva vede k dalším úsporám.
 

Elektrické navýšení točivého momentu

Elektromotor pomáhá při zrychlování, než nastoupí plná síla spalovacího motoru. Hybridní systém díky tomu reaguje rychleji a intenzivněji než obyčejný spalovací motor.

Podpora při akceleraci

Funkce podpory při akceleraci zahlazuje tzv. turboefekt, přidaný točivý moment elektromotoru slouží k vyrovnání prodlevy před nástupem plného tlaku přeplňování.

Elektrické udržování volnoběhu

Když při vyšlápnutí spojky klesnou otáčky na volnoběh, spalovací motor je v běhu udržován elektromotorem. Díky tomu je možné kdykoliv okamžitě začít zrychlovat, ale na volnoběh se zbytečně nespaluje benzin.

Předváděcí jízda
Mám zájem o vozidlo