Suzuki Vitara

Suzuki Vitara – čas prolomit hranice

Projekty, ambice, významné události – život dospělých je plný zodpovědnosti. Ale za všemi těmi plány a důležitými schůzkami se skrývá něco hlubšího uvnitř nás: to malé dítě, které chce vyrazit za hranice všedních dnů! Svádí nás to každý den. Jezdit po silnici i v terénu, užívat si strhující design a špičkové technologie. Objevte novou Suzuki Vitaru.

 

Výkon v každém terénu

Společník do všech podmínek: seznamte se s všestranným vozem, který si poradí za každého počasí s libovolným povrchem pod koly. Pohání jej silné a úsporné motory BoosterJet. Přenos výkonu na všechna kola zajišťuje unikátní systém pohonu 4×4 AllGrip. Opravdové SUV od Suzuki těží z desítek let zkušeností: poskytuje radost z jízdy bez námahy a s maximální trakcí za všech okolností.

Mimořádně efektivní pohonná jednotka

Motor 1.4 BoosterJet

Kompaktní zážehový motor 1.4 BoosterJet s přímým vstřikováním a přeplňováním turbo­dmychadlem umožňuje Suzuki Vitaře jízdu na vlně točivého momentu. Turbodmychadlo doplněné mezichladičem stlačeného vzduchu zvyšuje točivý moment v nízkých otáčkách a umožňuje dynamickou jízdu dokonce už okolo 2 500 otáček. Obtokový ventil, který otevíráním nebo uzavíráním reguluje tlak dodávaný turbodmychadlem, výrazně zrychluje odezvu motoru na sešlápnutí plynového pedálu a pomáhá snižovat spotřebu. Systém přímého vstřikování díky optimalizaci množství vstříknutého paliva, načasování okamžiku vstřiku a tlaku, pod kterým se palivo dostává do válců, dále zvyšuje účinnost motoru. Optimalizovaný sací trakt napomáhá akceleraci vozu a sběrné výfukové potrubí integrované do hlavy válců zlepšuje hospodárnost provozu.

 

Mild-hybridní systém (ISG)


Nový mild-hybridní systém přidává tři elektrické součástky: 48V startér-generátor ISG, který zároveň zastává funkci elektromotoru, 48V lithium-iontovou baterii a měnič napětí mezi 48V a 12V okruhem pracující se stejnosměrným proudem. Díky navýšení napětí na čtyřnásobek oproti konvenčním 12 V dokáže hybridní systém při brzdění rekuperovat více energie a při zrychlování zase o to výrazněji pomáhat spalovacímu motoru. To přináší hned dvě důležité výhody: snížení spotřeby paliva a zlepšení jízdních výkonů. V běžných jízdních situacích systém funguje tak, aby co nejvíce snížil spotřebu benzinu. ISG je ale také připraven kdykoliv se zapojit jako elektromotor ve funkcích navýšení točivého momentu nebo podpory při akceleraci – řídicí jednotka volí vhodný režim zapojení elektromotoru podle požadované intenzity akcelerace. Navíc se elektromotor stará o udržování volnoběžných otáček při brzdění. Úplné odpojení přívodu paliva vede k dalším úsporám.

   Pohon všech kol AllGrip

Systém pohonu všech kol AllGrip

„Vůz, který si poradí s nezpevněným povrchem a dostane Vás na místa, kam auta dříve jet nemohla.“ S touto filozofií jsme v roce 1970 vyvinuli náš první vůz s pohonem všech kol. Pokročilý systém AllGrip vychází z desetiletí zkušeností s vývojem pohonu 4×4. Naše technologie je zdokonalena tak, aby Vám poskytovala radost, potěšení a jistotu. S pohonem AllGrip Vitara vyhoví všem Vašim potřebám a rozšíří okruh možných aktivit.

Čtyři volitelné jízdní režimy

Vyberte si na ovládacím panelu mezi sedadly jeden ze čtyř jízdních režimů: Auto, Sport, Snow nebo Lock. Barevný multifunkční displej na přístrojovém štítu zřetelně zobrazuje, jaký režim systému AllGrip je právě aktivní.

Režim Auto

Hlavní prioritou je nízká spotřeba paliva v běžných provozních podmínkách. Vůz využívá pohon všech kol v zájmu zvýšení bezpečnosti, pokud hrozí protočení předních kol.

Režim Sport

Přenosem hnací síly na zadní kola zlepšuje schopnosti vozu v zatáčkách. Pro snadnější využití výkonu motoru zostřuje reakce při sešlápnutí plynového pedálu.

Režim Snow

Optimální řešení pro jízdu na sněhu, na nezpevněném nebo na kluzkém povrchu. Zlepšuje trakci při zrychlování a stabilizuje vůz v obtížných provozních podmínkách.

Režim Lock

Pro vyproštění ze sněhu, bláta nebo písku systém směřuje více točivého momentu na zadní kola. ESP®* a další technologie jsou nastaveny tak, aby pomáhaly při rozjezdu a jízdě nízkou rychlostí. V rychlostech nad 60 km/h se režim Lock automaticky přepne do režimu Snow.
* ESP® je registrovaná ochranná známka Daimler AG.

 

Drsnější. Výraznější. Stylová pro všechna Vaše dobrodružství

Připravte se: vnější design vyjadřuje sílu a energii. Díky výraznému stylu na sebe Vitara strhuje pozornost, ať se objeví kdekoliv. Nezaměnitelný design Vitary dává jasně najevo, že je připravena vyrazit za jakýmkoliv dobrodružstvím na silnici nebo v terénu. Změňte dojem, jakým působíte na své okolí, a potěšte své smysly vylepšeným

 
 
Předváděcí jízda
Mám zájem o vozidlo