Suzuki JIMNY

Vážení zákazníci, dlouho očekávaný model Jimny v užitkové verzi N1 je dostupný ve velmi omezeném počtu. Alokace pro český trh na letošní rok již byly vyčerpány. Je nám líto, ale vzhledem k velkému zájmu zákazníků, výrazně převyšujícímu dostupné množství vozidel, nejsme schopni všechny zájemce o vůz uspokojit.

Nemá také bohužel smysl jednotlivé prodejce Suzuki kontaktovat za účelem nákupu vozu.

Děkujeme za pochopení.

 

Jimny se může vydat tam, kam si ostatní auta netroufnou. Je totiž navržen tak, aby si poradil i s tím nejdrsnějším terénem a nejnáročnějšími povětrnostními podmínkami. Vydejte se do přírody, nebojte se dobrodružství, objevujte.
 
 

 

Hranaté nárazníky zřetelně vystupující ze siluety karoserie a posazené vysoko nad zemí zlepšují průchodnost terénem, zajišťují štědré nájezdové úhly a chrání kola při přejíždění překážek. Černé nelakované díly také brání poškrábání karoserie a chrání lak před odletujícími kamínky. Kulatý tvar předních světlometů hrdě odkazuje na předchozí generace modelu Jimny.  Nechybí ani automatické rozsvěcování světel a elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka.

 

 

Nastupujte a vystupujte za všech okolností se suchou hlavou. Okapní žlábek, který zabraňuje stékání vody na boky karoserie, zajistí, že Vám voda ze střechy nenateče do vlasů nebo za krk. Při jízdě v terénu je důležité mít vždy přehled o tom, kudy jedete. Plochá, téměř čtvercová kapota se zřetelnými rohy je navržena tak, abyste měli dokonalou představu o tom, kde končí karoserie a kudy se můžete v terénu vydat. Uvnitř Jimnyho není nic, co by Vás rozptylovalo při řízení. Stylově pojatý černý interiér je decentní a přitom vypadá atraktivně. Všechny ovladače jsou navrženy pro snadnou a jednoduchou obsluhu, kterou hravě zvládnete, i když si nasadíte pracovní rukavice.

 

 

Jednoduchý a přímočaře pojatý design palubní desky dělá jen radost. Nestrhává na sebe pozornost křiklavými barvami, každý detail je ale promyšlený a pečlivě zpracovaný, aby Vás podpořil při cestách mimo zpevněné silnice.

 

 

Robustní systém řízení dává řidiči dobře pocítit, co se děje pod předními koly, přitom však do volantu nepřenáší velké rázy. Výškové nastavení volantu umožňuje seřídit jeho polohu v rozsahu 35 mm.

 

 

Vezměte si s sebou všechno potřebné vybavení a buďte připraveni na každou možnost. Dokonale rovná plocha má pravidelný tvar a úhlopříčně zde můžete uložit i dlouhé předměty. Nově je v Jimnym zabudována praktická oddělovací mříž zavazadlového prostoru a páčka pro nouzové otevírání třetích dveří zevnitř. 12V zásuvku v zadní části vozu můžete použít k napájení elektrických zařízení za jízdy nebo při práci za autem.

 
 

 

Jimny má síly vždycky dost. Jeho robustní atmosférický čtyřválcový motor o objemu 1,5 litru poskytuje vysoký točivý moment napříč širokým spektrem otáček. Protože je malý a lehký, dosahuje také nízké spotřeby paliva. Je spojen s pětistupňovou manuální převodovkou. 
 
 
 
 

 

Elektronická uzávěrka diferenciálu (BLSD)

Projet blátem nebo sněhem nebylo nikdy snadnější. Pokud se na kluzkém povrchu začne protáčet některé z kol, automatické zásahy systému ESP zajistí, aby se síla od motoru dostala na ta kola, která Vás mohou táhnout dál. Díky přibrzďování protáčejících se kol Jimny snadno zvládne i ty nejnáročnější podmínky.

 
ALLGRIP PRO (4x4) - skutečný off-road

Čtyři nekompromisní technická řešení jsou základem pro to, abychom mohli Jimnyho hrdě označit jako opravdový terénní vůz: masivní žebřinový rám, velké nájezdové úhly, tuhé nápravy s vinutými pružinami a pohon všech kol s přídavnou redukční převodovkou.

 

Už od první generace z roku 1970 Jimny spoléhá na žebřinový rám, který je základním předpokladem odolnosti při dlouhodobém využívání vozu v terénu. V nejnovější generaci je rám vyztužen dvěma přídavnými příčkami a výztuhou ve tvaru X.

 

 

Pro terénní vůz neexistuje lepší řešení. Tuhé nápravy vpředu i vzadu poskytují Jimnymu špičkovou trakci na nejrůznějších druzích povrchu. Když je kolo na jedné straně při přejezdu překážky tlačeno nahoru, tuhá náprava přirozenou cestou zajistí přitlačení kola na druhé straně směrem dolů. To zvyšuje schopnost pneumatik přenášet v náročném terénu hnací sílu od motoru.

 

 

Systém AllGrip PRO umožňuje podle konkrétní situace, od jízdy na vozovce po terén, jednoduše zvolit způsob fungování pohonu všech kol. Režim 4L je stálý pohon všech kol s redukčním převodem a je určen do nejnáročnějších podmínek. Poskytuje maximální trakci a největší sílu na kolech. Do lehčího terénu a pro jízdu vyšší rychlostí je vhodný režim 4H – přední a zadní kola jsou roztáčena vyšší rychlostí a redukční převod není aktivní. Na zpevněné cesty je určen režim 2H (pohon zadních kol) snižující spotřebu i hluk.

Štědré nájezdové úhly a co největší volný prostor pod karoserií jsou nejlepším způsobem, jak vytěžit z terénních schopností vozu maximum. Tyto vylepšené parametry – vzhledem k předchozí generaci – pomáhají překonávat ostré překážky bez rizika poškození nárazníků nebo karoserie.

 

 
 
 
Předváděcí jízda
Mám zájem o vozidlo